Klantenservice

Klantenservice

Wij doen ons uiterste best om uw winkelervaring bij Juwelier van Doren zo leuk en professioneel mogelijk te maken. Heeft u een vraag over onze producten, uw bestelling of de manier waarop u een product retour moet sturen dan kunt u hier alvast bijkomende informatie vinden.

Vindt u toch geen duidelijk antwoord op uw vraag dan kunt u ons tijdens de openingstijden van de winkel bereiken op het nummer +31(0)77 – 3071219 of vul het contactformulier in. Wij zullen uw mail dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Akties.

Aktie aanbiedingen zijn niet geldig bij afgeprijsde artikelen.

Bestellen en afrekenen

Ons doel is ernaar streven een zo goed mogelijke online winkelervaring te creëren. Daarom is in onze webshop het bestellen en afrekenen zo simpel mogelijk gehouden. De volgende punten overlopen het proces van bestellen en afrekenen:

  • U zoekt doorheen onze uitgebreide productcollectie met behulp van filters om het juiste product te vinden.
  • Heeft u het juiste product gevonden? Kies een maat en voeg het toe aan de winkelwagen.
  • Controleer of het product aan de verwachtingen voldoet of vergelijk het even met andere producten. Eenmaal u heeft besloten om het product te bestellen kunt u rechts bovenaan in de winkelwagen voor Afrekenen kiezen.
  • Voeg een eventuele opmerking/notitie bij uw bestelling als u dit nodig acht, hier zullen we zo goed mogelijk rekening mee houden.
  • Vul uw adresgegevens in en kies voor ophalen in de winkel of verzenden via PostNL
  • Bij PostNL heeft u de keuze om het pakket thuis te laten bezorgen of in een postkantoor of afhaalpunt bij u in de buurt. Op een door u aangegeven datum.
  • Kies uit ons aanbod betaalmethodes: iDeal, Maestro, Visa, Mastercard.
  • Controleer vervolgens de bestelling nogmaals en klik dan op Afrekenen.
  • Vervolgens wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina van ons betaalsysteem.
  • Na de bestelling ontvangt u van ons een bestelbevestiging en uw factuur via email. Zodra wij het pakket verzenden ontvangt u de track&trace code van PostNL.

Levering door PostNL

Voor ons verzendbeleid, klik hier.

Al uw aankopen worden bezorgd door PostNL. PostNL beschikt over een professionele bezorgservice en levert van dinsdag t/m zaterdag van 9.00 – 18.00.

Retourneren

Mocht het online gekochte artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u het tot 14 dagen na afleverdatum retour sturen. Bij uw bestelling zit een formulier waarop u uw rekeningnummer kunt invullen waarop u uw geld terug gestort wilt hebben. Wij accepteren enkel onbeschadigde artikelen in de originele doos met etiketten.

U kunt uw pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeven om retour te zenden. Of u kunt de artikelen in onze winkel retour brengen.
Dit kan op het adres Markt 21 5981 AN Panningen.

Bij afgifte van uw pakket ontvangt u daarvan een bewijs, zorg ervoor dat u dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over uw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.

Risico en kosten van een retourzending zijn altijd voor uw eigen rekening.

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, streven wij ernaar het door ons verschuldigde bedrag zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 5 werkdagen terug te storten op uw bank-, giro- of creditcard rekening. U ontvangt per e-mail een creditnota. Beschadigde artikelen worden in overleg retour genomen met eventueel inhouding van een redelijke schadevergoeding.

Garantie/klachten

Klachten worden alleen in behandeling genomen met betalingsbewijs en worden naar alle redelijkheid opgelost. Dat wil zeggen vervangen, vergoed of gerepareerd.

Wij kunnen geen garantie geven als artikelen anders zijn gebruikt als het doel waarvoor ze gemaakt zijn.